Jag hatar när folk försöker göra inbrott hos mig

Undrar varför grannhuset till min lägenhet som faktiskt ser identiska ut försökte göra inbrott hos mig idag?
 
KARIN? Varför sprang du först upp för trappen och sen ner för trappen?
 
det är lugnt om det var din gåva tillbaka som du sa.
men jag förstår inte riktigt vad det va!
 
jag lät dig välja ett nagellack bara för att jag ville checka om det störde dig att jag hade rött smink på mig gången innan du såg mig, du valde röda färgen, det spelar ingen roll för mig egentligen.. jag tror att du kan gilla rött.. har du bestämt dig för att det är din färg?
 
 
du verkade inte vilja hälsa på mig när jag sa hej..
 
OCH SEN DET DÄR.. inför min pojkvän? :O
 
så blev du rädd för honom dessutom..
 
du såg fan inte i syne.. det hände på riktigt. jag såg ju dig!
 
för jag ville bara vara snäll mot dig, som är en dam då jag inte umgås med så många kvinnor.
mitt NAMN står ju för fan på post hållaren utanför porten................
 
det blir en rap låt av den här!
 Skrev detta igår då du inte verkade vilja hälsa på mig..

Kommentera här: